Autorul cărții, Igor Mann, este el însuși un marketer care, de-a lungul carierei sale, s-a aflat de cinci ori în situația de a-și desfășura activitatea cu un buget foarte mic sau chiar fără niciun buget. Pornind de la ideea că, în teoria de marketing, din peste 5000 de instrumente folosite în domeniu, se pot identifica ușor câteva zeci, care pot fi implementate fără sau cu investiții minime, Mann oferă soluții practice, testate și verificate, prin care poți obține rezultate spectaculoase și îți poți duce afacerea la un nou nivel, folosindu-te de 50 cele mai eficiente instrumente selectate de el în acest scop.
„Dacă, împreună̆ cu echipa, veți lucra doar două luni a câte 24 de zile lucrătoare, implementând măcar 48 de instrumente, categoric vă veți îmbunătăți marketingul și afacerea, veți crește vânzările și vizibilitatea companiei, veți îmbunătăți considerabil relația cu clienții voștri.”- este promisiunea autorului.
„Marketing fără buget” este totodată un „must read” pentru orice student sau angajat la început de drum, care vrea să aibă garanția că pășește cu dreptul în domeniu. În loc de teoria searbădă din mediile universitare, cartea invită la acțiune și oferă indicații punctuale, pe pași, despre cum pornești o campanie de marketing, ce faci imediat după și cum o duci la bun sfârșit, până în punctul în care obții rezultatul dorit. Fără bani mulți sau fără niciun ban.
Dacă vrei să îți croiești calea sigură spre succes, n-ai niciun motiv pentru care să nu citești „Marketing fără buget”.
Igor –
Am lucrat timp de 12 ani in Coral Club International unde am aplicat zeci din instrumentele propuse de Igor Mann. Vreau sa zic ca 80% din ele au functionat imediat, cu mai mult randament sau mai putin. Astazi le aplic in propria afacere cu mult succes. Recomand oricarui specialist care macar o data s-a gandit cum poate sustine compania/departamentul pe care il conduce sau din care face parte. Mult succes.
Edwin (proprietar verificat) –
Am citit cartea de două ori…prima de curiozitate, iar a doua pentru că am găsit mai multe instrumente pe care aș fi putut să le aplic în propria afacere cu ușurință. Majoritatea poate că le știam în teorie dar cartea mi-a dat un impuls să le și aplic! E foarte bună pentru cei care vor să se diferențieze de concurență fără a face o gaură în buget!