Din cartea „Marketing fără buget”, vei afla cum poți să transformi neplăcerile provocate de lipsa banilor pentru promovare, în oportunități de business care funcționează.
Igor Mann, un guru în marketing, a fost pus de 5 ori în situația de a a-și desfășura activitatea fără buget sau cu un buget redus.
În această carte, oferă modalități testate și structuri clare de aplicare a principiilor de marketing, toate create pentru a susține creșterea profitului cu investiții minime.
Scrisă într-un stil simplu și direct, se citește ușor și rapid și oferă exemple concrete din care reiese foarte clar care este diferența dintre teorie și practică în marketing. Altfel spus, citind această carte, vei înțelege fără efort care sunt lucrurile care funcționează cu adevărat în promovarea afacerilor și ce nu merită să aplici niciodată.
Ai la dispoziție 50 de instrumente de marketing folosite de profesioniști, pe care poți să le aplici chiar tu. Cu ajutorul lor, îți vei construi cea mai eficientă strategie de marketing pentru afacerea ta, fără să cheltui un ban.
Această carte este pentru cei care vor să-și construiască strategia de marketing într-un mod eficient și cu costuri minime.
Partea cea mai frumoasă este că efectele vor avea loc atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
Cartea este realizată sub formă de răspunsuri la întrebări ale unor manageri de top din realitate. Este aerisită și poate fi citită în doar două ore, dar vei vrea să o ai mereu la îndemână ca să o consulți constant. Rețetele pe care le oferă sunt mereu valabile și pot fi aplicate într-o infinitate de cazuri și situații.
Pentru mulți specialiști în marketing, această carte a devenit deja o carte de referință.
Spor la citit și mai ales la implementat!
Cartea „Marketing fără buget” este împărțită în 8 capitole și prezintă 50 de instrumente de marketing foarte utile, pe care le poți implementa chiar de mâine. Cu ajutorul lor, vei aduce profit atât propriei afaceri, cât și clienților pentru care lucrezi.
Cele 8 capitole sunt structurate identic, după un „șablon” ușor de urmărit și de reținut, ceea ce îți este de mare ajutor atunci când decizi să implementezi fiecare „rețetă” recomandată.
Așadar, din fiecare capitol afli următoarele informații:
Cel mai simplu și mai ingenios plan săptămânal, cu sarcini și priorități clar trasate, prin care îți poți încuraja echipa să vină cu idei noi de promovare a produselor sau serviciilor tale, cu un efect pe termen lung.
Motivul pentru care este preferabil să vezi ce face concurența și să copiezi de la ea ceea ce vezi că merge, decât să pierzi timpul ca să inventezi ceva nou care nu știi dacă va funcționa.
„Nu este un lucru bun dacă nu există nicio diferență între dumneavoastră și concurenți” – Igor Mann
Afli lista celor 10 instrumente de marketing extrem de ușor de utilizat, care funcționează ca un booster pentru vânzările și afacerea ta.
Descoperi calea cea mai sigură de a primi răspunsul corect la întrebarea: „ De ce nu cumpără clienții de la mine?” și afli ce trebuie să faci ca să îți transformi clienții în parteneri pe viață.
„A înțelege de ce clienții nu cumpără de la dumneavoastră înseamnă a crește vânzările, a extinde posibilitățile”
„Puținul pe care îl știi despre clientul tău este mul mai important decât ceea ce știi despre produsul tău” – Igor Mann.
Descoperi de ce prețul în sine nu este corect sau greșit și care este mijlocul cel mai potrivit prin care poți să-i spui clientului tău pe ce dă banii.
Notează-ți care sunt cele mai bune momente pentru a crește prețurile și în ce contexte poți pune pentru produsele sau serviciile tale prețul pe care vrei tu să-l pui.
„Îmi place să redau frumos și viu avantajele și beneficiile unui serviciu sau produs pe care îl promovăm, pentru a explica cumpărătorului de ce costă atât de mult și nu mai puțin” – Igor Mann
Primești cele mai practice și mai utile componente ale orientării spre client.
Devii conștient de faptul că orientarea către client se confundă nepermis de mult cu serviciile, programele de fidelizare și chiar cu marketingul în general și afli calea cea mai scurtă prin care îți poți clarifica ce înseamnă, de fapt, să fii orientat spre client.
„Orientarea către client este dorința de a lucra în așa fel, încât clienții să fie încântați de abordarea dumneavoastră și să vorbească cu entuziasm și altora despre dumneavoastră” – Igor Mann.
Înțelegi care sunt cele mai simple și mai rapide mijloace de care te poți folosi ca să crești valoarea ofertei pentru clienți, în timp ce reduci simțitor costurile de promovare.
Afli cât de importante sunt recenziile și testimonialele clienților și înveți cum să faci să fii printre cele doar 20% de companii de succes, care le folosesc și au succes de pe urma lor.
„Clienții știu că, în publicitate, veți promova întotdeauna soluțiile și compania dumneavoastră. Prin urmare, gradul de încredere în reclame este foarte scăzut. Astfel, clienții au mai mare încredere în ce spun alți clienți, deci în recenzii” – Igor Mann.
Instrumentele de lucru pe internet sunt foarte multe și continuă să se înmulțească. Acesta poate fi un avantaj uriaș, dar și un dezavantaj imens dacă nu știi cum să îți faci o strategie care să te ajute să îți atingi obiectivele.
Afli cum poți construi corect și fără bătăi de cap o strategie web echilibrată, cu un buget limitat, astfel încât mesajul tău să ajungă doar la clienții pe care îi vizezi și să producă efectul dorit.
„Prezența companiei în diverse rețele de socializare oferă posibilitatea de a primi informații de la clienți în moduri convenabile pentru ei, iar pentru companie acest lucru înseamnă să primească rapid feedback printr-un alt canal de comunicare cu partenerii de afaceri și consumatorii” – Igor Mann.
Majoritatea ideilor bune, de la reducerea costurilor, la orientarea spre noi clienți, vin de la colegi. Cel mai greu este însă să știi cum și când să-i întrebi despre toate acestea.
Descoperi șase tehnici ușor de aplicat, prin care îți poți stimula angajații sau colegii de echipă să vină cu idei noi pentru dezvoltarea afacerii sau creșterea vânzărilor.
„Întotdeauna umorul, zâmbetul, atitudinea pozitivă, optimismul (înainte de o criză și mai ales în timpul crizei) ajută în afaceri. […] Creați un mediu prin care fiecare zi sau cel puțin câteva zile pe lună, clienții, partenerii și colegii companiei dumneavoastră să se simtă ca de 1 Aprilie. Marcați un spațiu pe peretele din biroul dumneavoastră pentru ca angajații să aplice o imagine amuzantă, un banc sau o poveste” – Igor Mann
Într-o lume asaltată de reclame, care deseori trec neobservate de consumatori, o strategie de PR bine pusă la punct poate aduce o vizibilitate mult mai mare, fără niciun cost.
Afli cum prietenia cu un redactor sau cu un editor poate deveni o strategie excelentă de a ieși în față și a aduce recunoaștere brandului personal sau al companiei pentru care lucrezi.
„Nu faceți publicitate în mod deschis. Încercați să faceți acest lucru subtil, spunând o poveste.” – Igor Mann
La sfârșitul cărții, ți se pune la dispoziție o serie de anexe, care sunt, de fapt, bonusuri care te învață lucruri noi despre webinarii, marketing în 24 h, business lunch, tipsuri pentru un brainstorming reușit precum și alte informații utile despre autor.
Născut în Odessa (Ucraina), în data de 26 martie 1965, Igor Mann este doctor economist, lector, consultant și editor al celei mai utile literaturi de afaceri.
Autor al cărții „Marketing. Și acum întrebări”, coautor al cărților „PR 100% ” și „Marketing Machine”, Igor Mann a activat ca director de marketing în cadrul unor companii precum MIAN, Arktel, Alcatel.
În anul 2000, a fost numit în funcția de director de marketing al companiei de telecomunicații Avaya, pentru regiunea Europei Centrale și de Est, CSI, Orientul Mijlociu și Africa (B2B, telecomunicații).
Igor a contribuit deja la îmbunătățirea performanțelor multor agenți de marketing, le-a oferit sfaturi multor directori de marketing despre cum să-și asume un loc de muncă cu demnitate, cum să supraviețuiască în timp fără un buget de marketing și, de asemenea, în cadrul conferințelor pe care le-a susținut, a oferit auditoriului răspunsuri pertinente și sugestii utile referitor la strategii și campanii de marketing.
Odată ce vei citi cartea, vei afla tactici super utile pentru realizarea unei strategii complete de marketing! Nu doar că vei dobândi noi cunoștințe din domeniul marketingului, ci vei putea să le și aplici instant pentru ca vânzările tale să stabilească noi recorduri!
Cu toate acestea, dacă ți se pare că această carte nu e pentru tine, ne spui și-ți vom înapoia toți banii, fără să fii nevoit să dai vreo explicație. Este extrem de simplu!
Vei beneficia la maximum de această carte dacă ești agent de marketing, manager sau director de marketing. Cartea este însă foarte utilă și pentru începătorii în marketing. Această carte este o lectură aproape obligatorie pentru orice student care se visează specialist în marketing.
Igor Mann vorbește despre marketing și principalele sale instrumente, împărtășind exemple interesante din anii săi de practică. Cartea este scrisă într-un limbaj accesibil, abundă de de sfaturi practice și încurajează implementarea imediată a tuturor ideilor! Este o carte de acțiune din care înveți rapid și ușor business aplicat!